نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3290
-
الف
+

جایزه اصلی جشنواره فلم پارسی ایتالیا به «هفت و نیم» رسید

هشتمین دوره جشنواره جهانی فلم پارسی در سیدنی استرالیا جایزه بهترین فلم خود را به اثر جدید «برادران محمودی» اهدا کرد.

به گزارش آی فیلم 2، جایزه اصلی هشتمین دوره جشنواره جهانی فلم پارسی به فلم «هفت و نیم» به نویسندگی و کارگردانی «نوید محمودی» و تهیه کنندگی «جمشید محمودی» اهدا گردید.

هیئت داوران ضمن تقدیر از نقش آفرینی تاثیرگذار بازیگران فلم، جایزه بهترین فلم را به «نوید محمودی» اهدا کردند.

«نوید محمودی» که در این مراسم حضور نداشت در پیامی ویدئویی ضمن قدردانی از هیئت داوران و برگزارکنندگان با ابراز خرسندی از حضور فلمش در این جشنواره بیان کرد: احساس می‌کنم مسئله زنان و دختران دغدغه اصلی امروز جوامع باشد و آن ها هم باید صاحب حق واقعی خود در جامعه بهره‌مند باشند.

بعد از فلم «رفتن» در سال ۲۰۱۹ میلادی، این دومین حضور «نوید محمودی» با فلم «هفت و نیم» در جشنواره فلم پارسی استرالیا بود که هر دو جایزه اصلی را از این جشنواره دریافت کرده است.

از جمله فلم های حاضر در این جشنواره می‌توان «ناگهان درخت» ساخته «صفی یزدانیان»، «خانه پدری» ساخته «کیانوش عیاری»، «بنفشه آفریقایی» ساخته «مونا زندی»، «روزهای نارنجی» ساخته «آرش لاهوتی»، «طلا» به کارگردانی «پرویز شهبازی»، «رضا» ساخته «احمدرضا معتمدی» ، «پرورشگاه» به کارگردانی ساخته «شهربانو سادات»، «قسم» ساخته «محسن تنابنده»، «اتاق تاریک» ساخته «روح الله حجازی» را نام برد.

هشتمین جشنواره جهانی فلم پارسی از ۱۳ تا ۱۷ قوس(آذر) سال روان با دبیری «امین پلنگی» در سینما پالاس سیدنی و در ۳ بخش رقابتی فلم بلند داستانی، کوتاه و مستند برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما
ارسال نظر